CRF300L

ÚT VAGY ÖSVÉNY? BÁRMELYIK JÖHET!

LEGYEN OTT, AHOL LENNI AKAR.

Itt az újjászületett CRF300L – könnyű vázzal, karcsúbb idomzattal, nagyobb motorteljesítménnyel és -nyomatékkal. A jobb műszaki adatok mellett a briliáns, kétfunkciós formula azonban változatlan maradt. Azok a tulajdonságai, amelyek kiváló terepmotorozást biztosítanak – a karcsú felépítés, a virgonc gázreakció, az agilis kormányzás és a rugalmas felfüggesztés – a városban való közlekedést is nagyszerűvé teszik. A CRF300L feldobja az unalmas hétköznapokat. A hétvégén pedig felfedezheti vele a világot.

KISEBB SÚLY. NAGYOBB TELJESÍTMÉNY. MÉG ÉLVEZETESEBB MOTOROZÁS.

Először is, nézzük a számokat.

A CRF300L az új váznak és az elkeskenyedő alumínium lengőkarnak köszönhetően 4 kilogrammal könnyebb, amit azonnal észre fog venni, amint irányt változtat – aszfalton és terepen egyaránt. A megnövelt lökettérfogatú, egyhengeres motorblokk 1,9 kW-tal nagyobb teljesítményt és 4 Nm-rel több nyomatékot biztosít, ami a gázkar meghúzásakor egyből érzékelhető. A motor ezenkívül rásegítő/csúszó tengelykapcsolóval rendelkezik. Megnöveltük a szabad hasmagasságot, az üléspozíciót pedig úgy állítottuk be, hogy teljesen uralma alatt tudja tartani a motort. Az üzemanyagtartály és az ülés keskeny, a formájának köszönhetően pedig kényelmes és megkönnyíti a láb letételét. A motor apró, de praktikus újdonságai a fokozatjelző és az agresszív, új fényszóró-kialakítás.

MUNKÁRA ÉS SZÓRAKOZÁSRA EGYARÁNT

A CRF300L a CRF450R és CRF450RX versenymotorok leszármazottja.

Remek helyen kezdődik. A HRC-nek és a versenyprogramjuknak köszönhetően pedig minden szempontból javítottuk a motor többcélú teljesítményét. A szabad hasmagasság 30 mm-rel nőtt, így sokkal könnyebb átjutni a padkán, vagy akár a farönkökön.

Az ülésmagasság 5 mm-rel 880 mm-re nőtt, ami javítja a kormányozhatóságot. A keskeny üzemanyagtartály révén pedig szabadon mozoghat előre. Akár kátyús városi utakon, akár erdei csapásokon halad, a CRF300L minden terepre készen áll.