HONDA X-ADV - TECHNOLÓGIA

TÉPJE SZÉT AZ ÚTITERVET!
ARRA MEGY, AMERRE CSAK
JÓL ESIK...

HAJTSON LE AZ
ÚTRÓL ÉS VEGYE
CÉLBA AZ
ISMERETLENT!

MÁR MAGÁBAN FOGLALJA

G üzemmódkapcsoló terepes használathoz

MÁR ELÉRHETŐ

35 kW-os kivitel az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak

Új faj született

Ez a motorkerékpár nemcsak úgy fest, mintha alkalmas lenne terepezésre, hanem tényleg az. Érkezésével teljesen új kategória született...

A Pro-Link himbarendszerrel társított, masszív lengővilla kiváló menetkomfortot és – kemény terepen is – hosszú élettartamot szavatol.

MASSZÍV ÉPÍTÉSMÓD

Egy teljesen más motorkerékpár.

Az X-ADV vadonatúj, páratlanul erős csőváz köré épül, ennek köszönhető a terepen is biztos úttartás és a könnyű kezelhetőség. Sokoldalúságához a könnyen elérhető, 21 literes, ülés alatti tárolórekesz is nagyban hozzájárul.

Hosszú úton

A 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, 153 milliméteres rugóúttal büszkélkedő, fordított teleszkópok rugó-előfeszítését és húzófokozati csillapítását szabadon állíthatja a pilóta. Hátul Pro-Link himbarendszerre ültetett központi rugóstag dolgozik, itt a kerék 150 milliméteres tartományban mozoghat fel s alá. Hogy semmi se állhassa az X-ADV útját, a szabad hasmagasságot 162 milliméterben határoztuk meg - ez már bőven elegendő az alkalmi földutas kalandokhoz.

Az első villa minden paraméterében állítható, így mindig az aktuális útviszonyokhoz hangolható a csillapítás.

Kiemelkedő fékhatás

A blokkolásgátlóval felszerelt fékrendszerrel a legmostohább időjárási és útviszonyok közepette is magabiztosan lassíthat az X-ADV pilótája. A radiálisan rögzített, négydugattyús első nyergek ereje precízen adagolható, s minden helyzetben elegendő, miként az kétdugattyús hátsó nyereg is könnyedén megbirkózik a feladatokkal.

Térül-fordul

A villaszög 27°, az utánfutás 104 mm, így terepen és hosszú, nagy sebességű egyenesekben egyaránt stabil az X-ADV, s mivel kormánya 39° fokos tartományban forgatható, a fordulókör sugara mindössze 2,8 méter.

Műszaki adatok

A TÖKÉLETESSÉ VÁLÁS ÚTJÁN

Az X-ADV duplakuplungos automatikus váltóval (DCT) érhető el.

A szerkezet két tengelykapcsolót foglal magában, amelyeket külön elektrohidraulikus körök vezérelnek, hogy kifinomultak és gyorsak legyenek a váltások, és ne legyen rántás a fokozatkapcsolások során. Csak döntse el, melyik üzemmódban szeretne utazni, és élvezze a motorozást!

A megdöntött, magasra húzott kipufogóból erős, jellegzetes hang árad. Hogy a rendszer ne csökkentse a szabad hasmagasságot, a lehető legközelebb helyeztük az idomzathoz.

MINDIG KÉZNÉL AZ ERŐ

Egy motor, ami minden percben útra kész.

Az X-ADV 745 köbcentis, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű, soros, kéthengeres, hosszú löketű, nyolcszelepes motorja rendkívül erős az alsó és középső fordulatszám-tartományban, 68 Nm-es forgatónyomatéka 4750-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkezik. A lehengerlő gyorsulás bizony hatalmas előny a városban, nem nehéz állva hagyni a többi motorost a lámpáknál.

Nincs mit hozzátenni

A két kiegyensúlyozó-tengely könnyedén kioltja a magas fordulatszámon jelentkező kellemetlen rezgéseket, de nem ront a 270 fokos főtengely-elékelésű motor és a kipufogórendszer jellegzetes hangzásán. Ez a zenei aláfestés minden utat élménnyé tesz.

A finoman jelentkező, temérdek nyomaték kihúz a forgalmi dugókból és mozdonyként tol előre az országutakon. Ez a gép sokkal több, mint egy szimpla motorkerékpár – jöjjön és próbálja ki, tényleg elképesztő, mire képes!

Madárétkű mindenes

A 36 mm-es fojtószelepház és a PGM-FI befecskendező rendszer mindig a megfelelő mennyiségű üzemanyag-levegő keveréket juttatja be a hengerekbe, így az X-ADV gond nélkül teljesíti az EURO4-es környezetvédelmi előírásokat. A kedvező fogyasztás és a 13,1 literes üzemanyagtartály körülbelül 300 km-es hatótávolsággal ruházza fel a modellt.